Snart sportlov ... !

Godmorgon! Idag är det fredag, gud så härligt. Bara denna skoldagen kvar, sen är det LOV! Fy fan så skönt! Tyvärr måste jag ju sitta några dagar och plugga på lovet, inte det roligaste kanske, men ändå? Fem timmar i skolan går bort på dagarna i alla fall & inga tider att passa, underbart! Efter skolan följer jag med Stefan hem för att mysa lite, en riktigt myskväll utan plugg och sen spenderar jag natten där också, bättre kan det inte bli! ♥


Bild från första dejten, hihi ♥

Fick även en gullig kommentar om att vi båda var "ursnygga" och passade så bra ihop & båda säger stort tack till det! Sen undrade du även hur gammal Stefan var & hur länge vi varit tillsammans. Stefan fyller 19 år ( alltså tre år mellan oss ) om ungefär en vecka & vi har varit tillsammans i ungefär 5 ½ månad :)♥
Kommentarer
Postat av: elin

Fin blogg! :)



Jag har dagens blogg just nu på min blogg om ni är intresserade: http://ceags.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-tavling.html Var gärna med! :)

2012-02-19 @ 01:13:42
URL: http://ceags.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback