Bio & Boda Borg

Hey! Fredag idag & det känns för jävla skönt att inte ha några prov nu förren näst nästa vecka! Underbart! Har precis haft två lektioner så nu är det en håltimma på 2,5 timme, dock äter jag nog i skolan idag. Sen är det två lektioner till och sen är det slut för dagen, då jag åker iväg med några kompisar + vår konfaledare. Vi ska har det lite mysigt över helgen med bio & boda borg :D härligt! Kameran följer kanske inte med, då är det ju bra att ha en bra mobil-kamera! 



HA EN BRA HELG! ♥
Kommentarer
Postat av: C A R O L I N E ♥

SVAR Jo, jag vet.. Jag brukar bara inte tycka om att skriva ut sina exakta känslor utan att veta exakt vilka som sitter och läser dem. :) Men det är skönt ändå!

2011-05-27 @ 11:29:37
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

Sv: jag håller med! :)

2011-05-28 @ 00:02:25
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback