Systemkamera

Kommentarer
Postat av: frida johansson ♥

Det är ingen större skillnad på dem egentligen, men desto "lägre" (450D) desto bättre typ. 1000D just nu är inte så bra längre (de kommer ju med nya kameror hela tiden, så den är lite "gammal"). Så jag tycker du ska satsa på 450D :) Jag har själv en 500D och älskar den!

Ett tips är att prata med dem i affären och för att få en som passar dig!



Hoppas du fick ett bra svar, kram :)

2011-06-28 @ 14:52:13
URL: http://friiidisan.blogg.se/
Postat av: frida johansson ♥

sv; Varsågod! Jo precis, det är ju helt beroende på hur man vill fota och så. Om du inte är ute efter att fota natur, blommor eller lite mer avancerade foton och istället vill fota omgivning, allmänt så är kanske 1000D en bra! Som sagt så tycker jag du ska prata med dem i affären så får du säkert bra tips :)

2011-06-29 @ 11:10:03
URL: http://friiidisan.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback