Håltimma ( igen )

Hej :) Hemma från skolan nu. Eller ja, i 1,5 timme till i alla fall. Har jätte lång håltimma nu eftersom jag inte har någon hemkunskap. Ja, lång historia. Eller .. inte jätte men orkar inte förklara. Maia och Mikis gick precis tillbaka till deras lektion efter att ha skrattat massor här hemma. HAHA. Älskar er för mycket ibland! ♥
Massa nyttigt!

Maia: Testa golvet? ... MEN DAMSUG FÖRST!
Mikis: Ja, det är inte skönt med smulor i röven.
-
Jag: Men du kommer hem hit efter du slutat då?
Mikis: Ah men när slutar du då?
Jag: Just det. Jag ska kanske tillbaka till skolan med
Maia: *asgarvar*
-
-
HAHAHAHAHAH! Mina tjejer ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback