Benny Grünfeld

Hej! Satte mig precis vid datorn. I skolan hände inget nytt förutom att jag satt på en föreläsning i 2 timmar. Benny Grünfeld höll i den. Riktigt intressant och man får verkligen upplevelsen hur hemska människor kan vara! Usch.
~
Efter skolan följde John med mig hem ( som varje måndag ). Nu har han åkt, jag sätter mig vid datorn, lägger in ett inlägg på bloggen, kollar runt på datorn, stänger av, gör läxan, går ner och gnäller lite mot mamma, går upp och sätter mig vid teven och sitter där resten av kvällen. Ungefär så kommer denna kväll också att se ut ;)
Bild på Benny, tagen från google
Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hihi, du är söt! :)

2011-02-07 @ 17:59:51
URL: http://jessicasellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag personligen tycker din hy är för brun, det syns att det är fejk..

2011-02-07 @ 18:25:23

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback