Mina julklappar

KVÄLLEN HAR VARIT SUPER!
Bilder kommer komma imorgon, men ni ska få bilder på mina julklappar nu innan jag går och lägger mig!


• Kopp från lillasyster
• Lösnaglar & bodyglitter från mamma & pappa
• Lipbalm & inpackning från mormor
• Nagelsätt & bodylotion från min älskling


• Fotoalbum från mamma & pappa


• Rödvinsglas från Kurre ( min mosters pappa )
• Almanacka från mormor
• iphone laddare från mamma & pappa
• Bok från Petra ( min farbrors fru )
• Armband från lillasyster


• Randig tröja från moster m.fam
• Pyjamas ( kan användas till vardags med ) & halsduk från mormor


• Vit stickad tröja från Petra
• Blå stickad kofta & mjukisbyxor från älskling


• "Träningstrosor" ( haha ) från mamma & pappa
• Spetstrosor & BH från moster m.fam
• Handledsvärmare från Petra


Hål i örat från moster med familj! Såhääääääääär glad tjej :D

STORT TACK FÖR ALLIHOPA!
Super nöjd verkligen
Kommentarer
Postat av: Klara

- Min julafton var riktigt mysig, jag hoppas att du känner detsamma om din!:)

2011-12-25 @ 00:38:47
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

man tackar :D

2011-12-25 @ 10:51:28
URL: http://heaa.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback