Hiss&Diss



Vara hos Stefan - det är så himla roligt & tryggt! Man skrattar alltid, antingen med honom eller med hans underbara familj! Ja, jag mår riktigt bra där!

Långa naglar - Åh vad jag önskar jag hade långa, snygga naglar! Så himla fint & fräscht!


( Klicka på bilden för att komma till bloggen där jag hittade bilden. Hon gör otroligt snygga naglar! )

Pyjamasbyxor - de jag fick i julklapp är helt underbara! Går i dom jämt! Morgon som kväll, älskar dom!






Smutsigt hår ofta - mitt hår är helt hopplöst! Jag kan tvätta det på morgonen & på kvällen är det nästan smutsigt igen. Åh, blir så trött på det! & jag får panik när det inte är rent!

Mina naglar - korta, fula och går av hela tiden. Hade jag haft pengar till att fixa mina naglar med gelé varje månad, så hade jag gjort det!

När man inte får som man vill - ... behöver jag ens säga något?
Kommentarer
Postat av: Anna

Ni båda är de ;)

2011-12-30 @ 19:17:22
URL: http://epicshiit.blogg.se/
Postat av: vilma

hatar också mina naglar

2011-12-30 @ 20:15:31
URL: http://pysselvilma.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ju oftare du duschar och tvättar håret ju snabbare blir det smutsigt igen, så ett tips är att bara tvätta håret typ varannan dag :)

2011-12-30 @ 22:41:00

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback