Tips - äppelklyftare

Jag har blivit frukt-beroende tror jag. Särskilt äpplen! Tycker det är så gott, skulle lätt kunna trycka i mig 3 äpple på raken. När jag var sugen på något förut gick jag alltid till vårat "godis-skåp" och hämtade godis, nu går jag och hämtar ett äpple eller en clementin :thumbup: Både nyttigare och godare!

Inte min bild, hittade den på google



Den här äppelklyftaren är perfekt om man vill ha sitt äpple i klyftor!
Jag tycker det är mycket godare att äta äpplen i klyftor än att äta det direkt :)
Ett jätte bra tips till alla er där ute!
Kommentarer
Postat av: Jhh

sv: Va konstigt, om en högtalare bara kan gå sönder så där.. Men ja tycker annars den är jätte bra om man inte räkar med de som går sönder :D , haha va tycker du? :D

2010-11-27 @ 22:03:23
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback