Tidställt - Hiss & Diss



Roliga personer - Dom som kan säga vad som helst och man håller på att skratta ihjäl sig. Så underbara!

Långt hår - Jag är så avundsjuk på dom som har långt och tjockt hår med självfall, så fint! Och det ser inte tråkigt ut utan dom har ändå volym i det!



Tidställda inlägg - Så himla praktiskt! Man kan se till att få några inlägg inslängda när man egentligen inte är vid datorn. Skit bra ju!



Vädret - Det är så kallt och blött hela tiden! Det är väl okej om jag är påklädd och det är snö, då är det nästan skönt att vara ute, men så fort det kommer en vind så blir det så kallt att man inte kan röra sig :O

Kläder som samlas - Man byter kläder varje dag och sen kommer man till den dagen så mamma säger "Ta hand om kläderna Moa" Jo, man vet precis vad hon menar. Kläderna som ligger i en stor hög på stolen bredvid garderoben. Usch!

Konfa på studiedagar - Vi hade studiedag i torsdags och det såg man ju fram emot, att få vila ut men icke ska nicke. Istället ska man åka iväg med konfan och vara borta hela dagen..
Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hissar dina hissar :D

2010-11-29 @ 17:53:42
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback