Thursday

Përshëndetje! Har ni haft en bra dag? Min har varit precis som vanligt, skolan har sett ut såhär: Spanska-Matte-Engelska-Lunch-Idrott-Svenska. Inget nytt alls, precis som varenda Torsdag, nej, torsdag stavas det! Elsa har ju faktiskt tjatat lite på oss att veckodagarna stavas med liten bokstav och inte stor, i svenskan!
Kom ihåg det nu :)



Träning 16.30, plugg innan och efter som gäller :) Men lite dator kommer det nog bli också eftersom jag kan SO'n, lite i alla fall :rolleyes:


Till dig som tyckte det var så himla roligt att lägga din tid på att kommentera en elak kommentar så kan jag svara dig såhär, jag är tillsammans med precis vem jag vill!
Nu la jag min tid på att svara på din korkade kommentar, men ville att du skulle ha klart för dig att vad du än kommenterar så påverkar det inte mig om du tro det!
Kommentarer
Postat av: jennifer - photography

sv. de har du rätt i!

men de känns rätt skönt ändå, man har något att längta till sen också.. sommaren :)

2010-11-11 @ 16:26:04
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: moa

sv: ah men de är repris då :)

2010-11-11 @ 18:02:35
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback