Snö

Hej :) Idag när jag tittade ut var det alldeles vitt ute! Yes, första snön för i år har kommit.
Både negativt och positivt..

Negativt:
1. Det betyder att det är minusgrader och då blir det kallare
2. Man får 100 snöbollar på sig varje dag
3. Det blir blött överallt

Positivt:
1. Det kom i bra tid detta året, slutet av november. ( man kan ju hoppas det ligger kvar till Julafton )
2. Man kan ta fina vinterkort
3. Rätt mysigt att vara ute och leka i snön och sen komma in och värma sig framför kaminen

A picture from school

Nu ska jag läsa lite engelska och lite i min bok. Hörs kanske efter det beroende på vad klockan blir :) Så förhoppningsvis när ni läser detta kommer jag sitta framför mina böcker, eller har jag inte kommit ifrån datorn än ;)
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback