Datorn la av

När jag satt vid datorn innan så funkade den jätte bra, tills pappa kom in och bad mig kolla hur stor hårdisk det var i datorn. Sen jag gick in och försökte kolla det så blev datorn jätte seg så jag stängde av en stund. Nu skulle jag slänga in ett inlägg igen och i-net vägrar starta upp. Så satte mig vid syrrans istället. Men frågan är vad som hänt med min dator? Ny dator, ja tack! Är trött på min dator + att det funkar ju knappt!

Skulle pluggat spanska, religion och engelska idag. Har fått religions-frågorna klarade och har skrivit upp spanska glosorna. Dock har jag inte pluggat på dom och har inte kollat någonting på engelskan. Så nu ska jag göra det och fortsätta sitta här och kolla framför teven :) Hörs kanske senare! ♥


Min fina lillasyster ♥

Kommentarer
Postat av: ANTONIA

sv; vet vi snackar fan aldrig längre.. suger!

och på jullovet är inte jag hemma så då kan inte vi träffas heller-.- men ska ni till gothia? :)<3

2010-11-27 @ 15:09:16
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/
Postat av: JH

sv:Okej, de låter som en bra kväll :)

De blir nog film :)

Den ja har i headern heter sony ericsson zylo (w20i) :D



2010-11-27 @ 16:03:08
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback