Buggavslutning

Kom hem från konfan straxt innan 13.00. Lite speciellt idag, alla konfirmander fick ställa sig på ett led och sen skulle alla i kyrkan hälsa på oss och sen ta med sig 1-2 stycken så skulle vi sätta oss vid dom. Jag och Maia fick sätta oss hos någon gamling :) Hehe, inga problem. När jag kom hem satt mormor och Vilma och kollade på videos när Vilma och jag var små, så har suttit och kollat på det i 2 timmar nu. Straxt efter 16.00 ska mamma, pappa och jag åka och bugga, buggavslutning. Skulle egentligen inte följa med men Ingela ringde och hade ett litet medelande om att Chrille ville dansa med mig, så jag är snäll och följer med i alla fall :D


Skola imorgon, inte lika bra bloggning, men ska försöka att inte ha paus. Beror på hur mycket det är i skolan!
Kommentarer
Postat av: Ingela

Hahahahahaha.......

Du är för go!!!! Men du satt inte mycke på rumpan ikväll. Lite roligt var de nog allt :)......

Kram

2010-11-07 @ 23:44:23

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback