Bra låt

Klicka här för att komma till låten -  [ spotify länk ]

aaahh iaaaiaa
Dime tu si me miras a mi
no soy la niña que antes fui
me aleje de tu amor (that's right)
quiero pensar que se puede cambiar
la luna llena por el sol
en un eclipse total (se fue como el viento)
por que acabo

aaahh iaaaiaa
haria todo porque estuvieras aqi
lo siento
aaahh iaaaiaa
hoy me equivoque me precipite
pero porfavor
lo siento

ah ah ah ah ah lo siento
en la pared tu retrato colgue
la vida sin ti no pinta igual
se borro su color (that's right)
tanto dolor por un simple error
que no consigo entender
vuelve mi amor otra vez (se fue como el viento)
porque acabo

En mi mente tu recuerdo estara
impaciente yo esperare
facilmente dejare este dolor
si cambias de parecer

aaahh iaaiaah im sorry


översatt till svenska:

aaahh iaaaiaa
Tala om för din om du tittar mig i min
Jag är inte flickan jag tidigare var
din kärlek ifrån mig (det är rätt)
Jag tror att du kan ändra
fullmånen för solen
i en total solförmörkelse (det var som vinden)
som bara

aaahh iaaaiaa
skulle göra allt för att du var här

ledsen
aaahh iaaaiaa
Idag är jag fel fällningen
men snälla
ledsen

ah ah ah ah ah sorry
ditt porträtt på väggen hängde
livet utan dig ser inte ut
rensas dess färg (som passar)
så mycket smärta för ett enkelt misstag
du kan inte förstå
tillbaka min kärlek igen (det var som vinden)
eftersom jag bara

I mitt sinne ditt minne kommer att
Jag väntar otåligt
enkelt låta denna smärta
om du ångrar dig

aaahh Im sorry iaaiaah
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback