Håltimma

Hej allihopa!

Är hemma en stund nu. Än så länge har vi gått igenom allting, spelat upp för dom nya 7orna, ätit lunch, repat igen. Men jag var bara med på en låt av dom vi skulle repa nu så jag drog hem efter vi spelat den. Så nu kan jag vara hemma till 16.30 för vid 16.30 ska vi repa igen och då är med på en låt ;) Så då vet ni om ni ville anteckna det ^^

Har eran dag varit bra än så länge? :)


En bild på mig och Mikis. Mikis har med sig sin systemkamera så alla bilder från showen kommer komma upp på bloggen när hon har skickat dom till mig :) Vilket kanske kommer bli imorgon om hon hinner!
Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, jag antecknade det nu :P Vad är det för låt ni ska repa?

2010-05-18 @ 14:29:05
URL: http://caroflina.se

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback