Låten är mysig :)




Har du hört berättas om en sång?

Mellan drömmar och verklighet

Sägs ska spelas gång på gång

Hjärtats sång

Och här står jag, en enkel man

Utan stora vackra ord

Visst, jag gör så gott jag kan men ibland

När mina ord är simpla och små,

Hur ska du veta då


Tvivlar du?

Undrar du?

Älskar du?

Är det säkert att du älskar mig?

Hör du kärlekens alla toner?

Klingar starkt och underbart, underbart


Är det säkert att du väntat mig?

Ser du kärlekens alla färger?

Skimrar starkt och underbart, underbart


Skräms du utav tystnaden,

Ska min stråke och min fiol

Spela högt för kärleken, kärleken


Tvivlar du?

Undrar du?

Älskar du?

Är det säkert att du älskar mig?

Hör du kärlekens alla toner?

Klingar starkt och underbart, underbart


Är det säkert att du väntat mig?

Ser du kärlekens alla färger?

Skimrar starkt och underbart, underbart


Tvivlar du?

Undrar du?

Önskar du?

Älskar du?

Är det säkert att du älskar mig?

Hör du kärlekens alla toner?

Klingar starkt och underbart, underbart


Är det säkert att du väntat mig?

Ser du kärlekens alla färger?

Skimrar starkt och underbart, underbart

Underbart

Kommentarer
Postat av: awwiee

jadå :) oki så bra jodå det är fint med mig!

2010-03-18 @ 20:14:59
URL: http://duhittahit.blogg.se/
Postat av: Mikkis

åååh, låten är så jävla hemsk!!!

fan det urslaste jag någonsin har hört!

gumman vad är det för skit du lyssnar på egentligen? :o <3

2010-03-18 @ 21:24:17
URL: http://micaelagryliin.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback