I ♥ Lördagar!

Godmorgon :)
Jag älskar verkligen Lördagar , när man vaknar på rätt sätt! Och idag är en sån morgon . Svårt att förklara känslan , men det är en typisk sommar-morgon :) Men tyvärr är det ju inte sommar ute (n)

Anledningen till att jag inte bloggade när jag kom hem igår va att jag myste med pappa hela kvällen . Vi pratade lite om roliga saker ute i verkstaden & sen beställde vi kebab i pitabröd & åt det till Let's Dance . Mysigt! Så jag ville faktiskt inte sätta på datorn , bara för att säga att jag va hemma . Jag ville tillbringa kvällen med daddi :)♥

Men det va jätte roligt uppe i sporthallen :) Ida , Lollo , Josse , Jona & Tim va oxå där :) Så det va ju ett lite plus i kanten , eller vad man säger ;) Haha . Iallafall så kommer bilderna från matchen ( & lite andra ) i ett annat inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Ciiz

hur kan du vakna så tidigt haha

2010-03-20 @ 13:53:28
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback