ÅH VAD GLAD JAG ÄR! :D



Pappa , Mamma & Vilma kom ut i köket när vi åt frukost & började sjunga för mig :) Haha . Det är ju egentligen inte min födelsedag men eftersom vi firar mig idag så fick jag min present idag av familjen! Dock vet jag ju inte om jag får mer på Tisdag ( när det är min riktiga födelsedag ) men jag är super glad & nöjd när jag öppnade detta paketet! Fick ju min efterlängtade keyboard! :D TACK MAMMA , PAPPA & VILMA!

Så nu blir det väl att ta med sig noterna hem från skolan & plinga lite på denna keyboarden hemma ;p Hehe .

Nu ska jag göra mig iordning :)
Outfiten kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

BLEH keyboard jag vill också ha en ny keyboard :(

2010-03-28 @ 11:08:34
URL: http://jipjip.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback