Godnatt

Uppdateringen har inte varit jätte bra jag vet. Men det har varit fint väder så har varit ute och solat men sen så gjorde jag misstaget och gick in och satte mig vid datorn för att ta en paus, vilket slutade med att jag har suttit här resten av kvällen nu. Kul när man kunde bli solbränd! Men Daniel har underhållit mig bra tycker jag allt ;) Alva, moster och mormor kom för ca 2 timmar sen så nu har den snuttat somnat också.

Snart ska jag sova jag också så jag säger godnatt nu, så hörs vi imorgon på morgonen!

Kommentarer
Postat av: lilldanne;D

jag är så fuul!!:o

2010-06-17 @ 21:54:36
Postat av: selma ;D

hah, du liknar blondinbella :)

2010-06-17 @ 23:12:29
URL: http://selmaaas.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback