Halmstad resan

Nu har jag orken till att lägga in bilderna och skriva lite om Halmstad...

Tisdag: Åkte hemifrån klockan 09.30 ungefär, och var framme ca 12.30. Då checkade vi in på hotellet och flyttade in i rummet vi skulle bo i. Vi gjorde iordning allting på rummet och sen åkte vi till Tylösand och la oss där och stekte. Badade också, och det var faktiskt riktigt skönt i vattnet! Sen tickade klockan och vi åkte hem och badade lite i poolen och mös lite, sen sova.

Onsdag: Vaknade 8.00 av alarmet på mobilen. Då var det bara att gå upp och äta frukost och göra sig iordning. När vi var klara åkte vi till Båstad och kollade lite där, riktigt fin stad nu på sommaren :) Senare åkte vi vidare till Mölle/Kullaberg och gick Grottvandring. Inte för att det var mycket till grottor, mest bara ett hål i väggen, så jag skulle nog kalla det att Bergsklättring eller något, istället. Sen åkte vi tillbaka till hotellet och mös där resten av kvällen :) Pappa och jag var ute och gick en runda också..

Torsdag: Sista dagen...Vi checkade ut runt 10.00 och åkte in till centrum,  det var dåligt väder så det passade att åka in dit och kika lite. Köpte ett par underkläder, haha. Runt middagen kom solen fram och då åkte vi till Tylösand och badade och stekte lite. Åkte tillbaka till hotellet och käkade innan det blev 25 mils bilresa hem :)


Utsikten från rummet

 
Fick popcorn till drickan, medan vi väntade på maten :thumbup:


Som jag saknat honom!


Skulle inte skada alls att ha denna tillsammans med älsklingen ;)♥





Coolt att man såg den tjejen som äger en blogg man följt rätt länge, ska dock börja följa den igen eftersom jag slutade följa den sen hon bytte från blogg.se till finest.se :)


Detta var det ända som följde med hem...plus en Julia tidning



Dagarna har varit jätte bra, men som alltid...borta bra men hemma bäst! :D

Kommentarer
Postat av: lisaa

sv: ja de får vi absolut göra & jag har värsta planen nu....du kommer till oss och sover här nån natt sen tar vi båten över till öland och så stannar vi där resten av sommarlovet (yyy låter perffa tkr ja :DD

HAHAHAHAH

saknar dig nått otroligt <333333333333

2010-07-24 @ 19:13:50
URL: http://lisarydhage.blogg.se/
Postat av: Sissi

härligt det ser ut!

2010-07-24 @ 19:55:04
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: a d i n a

h-stad är bäst!! :D

2010-07-24 @ 21:02:55
URL: http://adinabanina.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback