Min dag

Hej allihopa!  Har ni haft en bra dag? Min har varit super bra! Åkte ju ut med båten till Kårön tillsammans med min och Johns familj. Sen var vi där några timmar, riktigt skönt. Dock badade jag inte, men John puttade i mig sen i alla fall. Haha. Fast det var bara kul för när jag ändå var blöt så fick jag åka med Nils på brädan efter båten ;) HAHA! Sen åkte vi hem till oss, men tog John med oss. Fast det blev bara att slänga sig på soffan och kolla på teven eftersom vi var så trötta efter dagen. Sjön suger som pappa säger ;) Vilket betyder att sjön tar mycket energi.



Tack för dagen allihopa, har varit sjukt roligt! :D<3

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback