Hiss&Diss


Vattenfestivalen 2010 - Kvällen blev verkligen jätte lyckad! Tack till alla som gjorde den och jag älskar dig John ♥



Halmstad - Kändes jätte skönt att få komma iväg lite, men visst hade man lite hemlängtan ;)

Inträdes armband - Haha, är det bara jag som älskar att ha det på armen? :D Har ingen bild men ni vet sånna som man få när man betalat för inträde, istället för stämpel te.x


Solglasögon - För det första så hatar jag att ha det på mig, vet inte varför men tycker det är ivägen. Även fast det är skönt för ögonen när solen steker. Sen för det andra så gillar jag inte när killarna har det på sig, visst är det snyggt, men man ser inte ögonen!?! ;) Tänk på det när ni ser en snygg tjej ;) Haha.



Sommarens slut - Ja, tyvärr går ju sommaren mot sitt slut :( Vill inte börja skolan igen...vill ha sommar och lov! Men denna sommaren har varit jätte varm och underbar, så man ska inte klaga. Men vem vill ha höst och kyla?

Mobiltbredband - Ibland är det jobbigt att inte ha det. När man åker iväg så kan man ju inte hålla bloggen uppdaterad eftersom det trådlösa ( som vi har ) inte når dit vi åker... Man kan ju låna det som finns på hotellet men 1. dom ser vad man gör på datorn & hur kul är det? 2. det kostar

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback