4/7-10

Godmorgon på er! Jag vet att jag inte bloggade mer igår men jag orkade inte sätta mig framför datorn och sotera alla bilder och lägga in dom. Så tänkte att jag gör det idag på morgonen istället. Så här under har ni några bilder från dagen/kvällen :D

Dagen och kvällen blev jätte lyckad. Först var det några stycken när vi kom dit och sen åkte dom som skulle hem och då var det bara "släkten" kvar. Så vi gick ner till sjön och badade, suuuuper varmt i vattnet :O Det var nästan som att ligga i ett badkar. Haha, nä men det var verkligen jätte varmt! I alla fall så grillade vi när vi kom tillbaka och sen avslutade vi kvällen med lite krocket. Jätte roligt & tack för dagen och kvällen allihopa!



Alva fick en potta av oss:

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback