Plåster

Jag ha så sjukt ont i fingret :( Om ni vill veta vad som hänt så va det så att ...
I Lördags när jag, Rasmus & Vilma skulle gå till graven så höll jag i ljuset ( som vi skulle tända ) och om ni ha lagt märke till det så är det runda hål på ramen . Alltså dessa;



Och i dom hålen så sticker jag alltid in mitt finger där , men denna gången fastnade jag & sen skulle jag försöka ta bort fingret genom att vrida ut det & det slutade med att jag skar upp hela mitt finger . Så nu är det upp-skuret runt hela fingret :( Och det gör as ont för eftersom det är runt hela fingret så få jag tejpen på plåstet på såret :(
Men min syrra kom med ett par plåster till mig nu & jag måste säga ... det är nog världens bästa plåster! Så himla sköna att ha på sig! :o



Nån som provat ? :)
Kommentarer
Postat av: Mikkis

men fan va ont!:o

bra dag annars sötnos? :)

saknar dig! mötte din mormor på stan i fredags btw ;)

pusss

2010-01-25 @ 20:51:20
URL: http://micaelagryliin.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback