mobiltips ?



Trodde detta va en bra mobil :) Snygg är det ju oxå ...
Men det är några stycken som ha kommenterat den . Och då säger dom att knapparna blir sega så man inte kan trycka på dom, kameran är inte lika bra som man tror , när man använder blixten blir dom suddiga ( vilket jag inte kan förstå ) . Som jag antar , så blir den försämrad ganska fort ... Och det va ju synd :( Hade ju velat ha den ...

Är det nån som vet ett mobiltips till mig då ?
Detta ska "finnas" i telefonen ...

Bra kamera
♥ Hållbar
♥ Inte mega sega knappar ( fast man vänjer väl sig )
♥ Bluetooth ( ett måste )
♥ Mediaspelare ( inget måste )
♥ Inte en sån som man viker upp . Isåfall skjuter upp :)
♥ INTE touch!
♥ Blixt på kameran
♥ Kunna ha mobilen stängd ( om man skjuter upp den ) & ta kort ( inget måste )

Kommentarer
Postat av: jossse .

har du sett den ? :p

plus att jag har den inte ens i de inlägget xD

2010-01-16 @ 11:49:38
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback