Kvällsåkning

Uffe , Bodil , Daniel , Johan & Emma kommer alldeles straxt . Dom ska äta här & sen ska vi dra till Gölen för att åka skridskor . Sen eftersom det är mörkt ute så ska Uffe fixa lampor som lyser på isen . Myyys asså! Så himla härligt! Kommer komma bilder senare ikväll eller imrn :) Visserligen kan det ju bli mysigare än vad det kommer bli om Rasmus kommer . Men vi få se om han dyker upp :) Hoppas verkligen det! Imrn börjar skolan igen oxå :( Usch! Tyckte det va onödigt att börja på en Fredag! Kunde ju lika gärna fått helgen ut & börjat på Måndag . Men det gör inte så jätte mycket att vi började på en Fredag , för jag ha ändå sovmorgon till 09.10 & slutar 14.10 . Kort dag :) Skönt!

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tack! :D

2010-01-07 @ 18:21:19
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: JULIA - FOTOBLOGG

sv: Haha, ja det undrar jag också! :P Nej men för att jag ville ha lite rockigt tema, vilket jag inte lyckades speciellt bra med men ändå haha. Hon har ju startat eget " Rock by Sweden " och jag träffa henne och så fota jag hennes smycken och henne, och ja.. Laila är väl rock? :P Haha! :) Med andra ord, ingen bra förklaring :P

2010-01-07 @ 19:17:23
URL: http://nikons.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback