Kort om helgen

DEN VA BÄST! ♥
& jag saknar Maja & Alma redan :( Tyvärr fick jag inte träffa dom andra tjejerna , eftersom dom inte va hemma ... :( Men stort tack för helgen! Älskar dig bästavän ♥

Här är några bilder från helgen:




Idag ha jag även spelat match som gick sådär . Resultatet va jätte bra ( 4-0 ) men insatsen på min sida va sämre ;/ Men alla kämpade & gjorde sitt bästa :) Idag va alla verkligen taggade ... tills CL gjorde första målet . Haha . Men men ... resultaten mot dom blir bättre & bättre , så snart vinner vi! :D Hehe!
Ikväll klockan 19.00 ska jag gå på bio md mamma :) Ska se New Moon . Är väl den ända som inte ha sett den antar jag ? ;) Haha . Så få se vad jag tycker ... :)

Hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: abww ♥

VÅR BLOGG ÄR BÄST! ;d

hhahah, aww bbästavän! jag älskar dig mest i världen tack för att du kom, du betyder sjukt mycket hjärtat! saknar dig redan.. nästa gång kommer jag till dig (Y)

hahaha du la in bilden på min när jag testar youga ;p HAHAH jag tror att jag ska börja på det! :D

helgen var helt klart bäst!

pussssssssssssssssssss ♥♥♥♥

<33333333333333333333333333333333

2010-01-10 @ 19:55:55
URL: http://majaasvensson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback