Jobbig dag!

Äntligen hemma från en jobbig dag! Har väl vart sådär kul , men sjukt jobbig . Har stått i fritan hela dan & jag har nog aldrig blivit så trött på en dag . Det jobbigaste va väl klockan halv tre när ida & jag skulle gå & handla . Vi skulle köpa massor med saker så vi packade en kundvagn & körde den hela vägen från ica till skolan , fyfan va jobbigt! Men först gick vi till affären och sen glömde vi lappen ( där det stod vad vi skulle handla ) i skolan , så jag sprang tillbaka & hämtade den & sen tillbaka till affären . Sen handlade vi det vi skulle & gick till skolan med vagnen . Sen fick jag gå tillbaka efter en pinsam stund ;s Haha . Sen är det ett sånt jävla väder oxå :o Snöar så in i bomben & kallt som satan! 

Men nu är jag hemma med en sån jävla huvudvärk & trötthet . Är så trött så jag skulle kunna sova i 500 år :o
Vet inte om jag ska gå på träningen ikväll ... vi få se :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback