I (L) Pyjamasbyxorna



Nu har mamma förhört mig på spanska/engelska-glosorna :) Gick väl bra ... tvekar på några . Som ni ser på bilden är ovanför så har jag tagit på mig mina pyjamasbyxor som jag fick av älskling i julklapp , för första gången :) Hihi! Riktigt mysiga måste jag säga . Och längst ner på dom sitter det lix åt . As skönt & bra! Blir nog favoriterna nu ;) Hehe . Men ska snart hoppa i säng! Sitter väl en stund till vid datorn & kanske kolla nån extra gång på glosorna :) Men sen väntar sängen!

Hörs imrn!
Puss & Godnatt ♥
Kommentarer
Postat av: nellie

hej! :)

din blogg är jättefin!

just nu har jag en fototävling i min blogg & om du vill vara med så anmäl dig så snabbt som möjligt på min blogg! mera information om tävlingen står på min blogg.

hoppas att du vill vara med!

kram (:

2010-01-14 @ 14:13:30
URL: http://nneellliiee.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback