Hiss&Diss



Mig - Haha , inte så! Men jag hissar mig för att jag äntligen lärt mig att läsa instruktionsboken till kameran! Nu kommer det bli roligare att ta kort & förhoppningsvis bli bättre bilder !? :D

Mobilen - Jag har ju haft den "nya" mobilen ett tag nu . Måste erkänna att den faktiskt är riktigt bra! Dock är kameran inte den bästa . Blir lätt suddiga bilder :/




Sjuk - Att vara sjuk är verkligen nåt jag hatar! Det är så tråkigt att ligga i sängen hela dagarna & inte göra nånting :o Sen jag som inte kan somna heller! Om jag ha vaknat , kan jag inte somna om igen (n)

Snö - Kan det inte sluta trilla ner vita flingor snart !? Visst , snön kan vara fin & det kan bli många fina kort . Men det är så kallt & sen när snön försvinner som kommer denna j*vla slask!

Statistiken - Den går neråt! Och det är nåt som inte är kul! Ge tips på vad jag kan göra för att få bloggen roligare ? :D
Kommentarer
Postat av: amanda lindblom

H&M :)

ja, visst är den!

hihi, mm tror de blir den <3

2010-01-30 @ 13:56:48
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback