Gunilla

Nu har jag precis kommit hem från Gunilla :) Själv trodde jag ( och även mamma ) att jag skulle till henne imrn , men så va det tydligen inte ;) Men men ... jag är hemma & det gick väl bra :) Nu har hon "släppt mig fri" . Fick ingen ny tid så det betyder att ryggen nästan är helt bra :) Skönt ju! Men jag skulle höra av mig om 2 veckor ungefär om jag hade ont :) Men ... sen är det ju det md mina bultningar i tinningar . Började ju bulta i mina tinningar efter smällen md nacken . Men mamma trodde inte det va nån hjärnskakning eftersom jag inte mådde illa . Men nu tror Gunilla att det kan vara något iaf ( bara nåt litet ) . Eftersom tinningarna bultar när jag anstränger mig . Men vi få se!

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback