Glöm inte rösta!

Tänkte bara påminna er om att jag fortfarande är md i vekansblogg hos Emilia!
Så glöm inte rösta! Skulle vara jätte roligt att vinna , så snälla , hjälp mig! (a)
Rösta här!

Sen ska jag bara tala om att jag inte bloggar lika mycket som förut nu när skolan ha börjat . Tyvärr är det ju lite synd eftersom det är mycket roligare att läsa min blogg när det händer nåt :) Och md intressanta inlägg . Men det blir det inte om jag ska tvinga mig till att blogga . Så jag bloggar när det finns nåt att blogga om :) Och eftersom det händer samma sak varje dag ( skolan ) så berättar jag ju inte om mina dagar lika mycket ... Men stå ut! Ska försöka uppdatera så mycket som möjlig ändå! Det lovar jag! :)
Hoppas stort , att ni fortsätter läser min blogg ändå!

en låt som alltid får mig glad;

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback