åkt skridskor :)

Nu är jag hemma från isen . Ha varit md hela familjen + Jonnas familj & Daniels familj , o åkt skridskor . Det började md att Emmy ringde Vilma o frågade om hon ville följa md . O det ville hon . Men jag ville inte alls följa md så jag blev tvingad o tur va väl det . För det va riktigt kul att åka! Vi träffade Daniel , Uffe , Johan , Bodil o Emma där . Uffe hade skottat lite på isen så man kunde åka där . Sen kom det massor md folk som spelade hokey tsm md Daniel o Johan . Sen åkte jag o vilma te.x ( ibland åkte jag ju md jonna o.s.v ) runt på isen . Överallt då . Inte bara där Uffe hade skottat . För där spelade dom hokey ;) Hehe . Men riktigt kul va det . Fast man ville ju hem för det va ju AS kallt :o Kände ju fan inte tårna! Men nu sitter jag nere vid datorn md mina gosesockar , mina nya jeans , ett långt vitt linne o min gråa tröja jag fick igår av moster :) Riktigt varmt o mysigt är det (a) Hihi . Duschade när jag kom hem så jag tinade upp lite ;) + att jag behövde det . 

Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

Sv: Eh varsegod, typ? xD

Vad menade du med typ? haha

2010-01-03 @ 14:31:35
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tack! :D

2010-01-03 @ 14:32:29
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback