Onsdag

Hej bloggen! :)
Skolan idag va det väl bra som vanligt :)
Idrott - Engelska - SO - Svenska - Lunch - Bild - Engelska
Elsa ( svensk/engelska läraren ) va sjuk idag så vi fick ha nån vikarie som hette Karl . Men vi hade svenskaprovet idag iaf :) Det gick nog rätt bra! Hade hjärnsläpp på en grej men kom på det tillslut! (y) Fick tillbaka SO-provet idag oxå , hade 15/20 = Godkänd :) Vi kan inte få VG & MVG , vet inte riktigt varför ? :)


Rasmus klottade ner hela mig på bilden!
Ni behöver inte kolla på hur själva jag ser ut , för det bjuder jag på!
Kommentarer
Postat av: Jakubnatalie

Great page I will be a return visitor!

2011-10-26 @ 16:30:06
URL: http://jakubnatalie.blogmentions.com

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback