Måndag

Hej! :)
Blev inte att jag bloggade innan jag gick & la mig igår , för jag råkade typ somna ;) Haha .
Dagen idag; Svenska - Val - Fysik - Matte - Lunch - Håltimma - Spanska - Samling
På håltimman gick jag , Josse , John & Rasmus hem till mig & bakade :) Haha . Vet inte hur vi kom på det men vi bakade negerbollar iaf ;) Gott , men John & Rasmus åt typ upp varanann negerboll dom rullade , så det blev ju inte så många ;) Skulle blivit 25 st , men nu är det 1 kvar i kylen , till mamma ;) Hahaha .

Ikväll är det träning & plugg som gäller! Har inte pluggat nånting på matte-provet som är tills imrn & jag hade ju inte en tanke på det i helgen! Så ikväll blir det plugg plugg plugg!


inga bilder!
Kommentarer
Postat av: ALICIA

fiiin bild! :) <3

2010-02-15 @ 16:52:58
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

ja tar det lungt :)

2010-02-15 @ 19:34:06
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback