Lördag

Godmorgon :)
Jag ha varit vaken en stund nu , men har inte orkat blogga för jag ha vart så trött :) Men nu ska jag försöka slänga in nåt inlägg :) Det blev aldrig som jag trodde igår . Trodde jag skulle somna direkt efter jag slängt in det sista inlägget för kvällen . Men så blev det inte , istället tog det en stund innnan jag somnade . Men jag kan inte säga hur långt Let's Dance hade gått , för när jag kollade på det hade jag ingen aning om vad jag kollade på ;) Haha . Då kanske ni fattar hur trött jag va ? Men nu är jag pigg :) Eller ah ... haha ;) Det är Lördag & då slipper man ju skolan & då sitter man i pyjamas hela dan , om det inte händer nåt! :) Och jag hoppas det händer nåt skojj! Hihi .

Ojj va mycket det blev :o Ska inte skriva mer nu!

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback