Kraschad dator :'(

Hej bloggen :)
Som sagt så kunde jag inte blogga mer igår kväll . En kompis & jag höll på med min nya header ( ni ser den högst upp på bloggen ) & sen kraschade min datorn . Nåt hände , så hela datorn stängdes av . Försökte dock sätta på den igen , men det gick inte . Fast tillslut gick det & då skulle den uppdatera nåt skit . Men mamma & jag lät den vara på över natten . Sen startade jag datorn idag på morgonen igen & då få jag göra om allting som jag fick göra när jag datorn precis va ny . Sen när jag är inne på datorn så finns inte nånting i hela datorn! Alla mina bilder & allting är borta . Datorn är precis tom! Fyfan . 11 000 bilder , med många minnen , o allting är borta! :'( Hade ingen backup eller nånting på dom heller . Fyfan!

Därför är jag inte på jätte bra hurmör idag som ni kanske förstår ...


bild i repris ... men har inga bilder & tog bara nån från bloggen nu .

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-02-26 @ 12:00:12
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback