Frågetecken o.O

Nån som kan förklara vad detta är !? :o


det står rätt tydligt vad det är , men sen trycker jag på den gröna iconen "Ta kontroll över blogg" ...


... sen blir det såhär & då tänker jag "ähum ..." , men jag skriver in min blogg där ...


... sen visar det såhär , och då blir jag ännu mer ett frågetecken , men klickar på "moasplace" där ...


... och sen såhär ? sen går inte jag längre ... för jag fattar verkligen inte nånting !? :o
vad är det för nånting egentligen ?
stämmer verkligen de som stod på första bilden ?
Kommentarer
Postat av: josse .

3 kommentarer på 3 minuter i samma blogg ?

hm .. vilket typsnitt använder du? ;)

2010-02-04 @ 20:58:36
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/
Postat av: sophie - fotoblogg

de är så du kan se hur många som följer din blogg osv. de är väldigt smidigt!

tkr du ska testa, ja gör själv de! :) kraaaaam<3

2010-02-06 @ 12:40:40
URL: http://sophiemarie.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback