Done! √

Nu har jag & mamma äntligen lyckas gå igenom alla bilderna från matkursen hos moster :) Har soterat ut & lyckats få ett bra resultat , få vi väl hoppas :) Har tagit bort 185 bilder & sparat 63 :) Det va tänkt att jag skulle skickat bilderna till moster via hotmailen , men det sket sig . Att skicka 2 bilder i vaje mail ( ung. 30 mail ) va ingen bra idé . Istället la vi alla bilderna på ett USB-minne som moster kommer få på Måndag eller Tisdag :) Sen har hon bilderna!

Nu ska jag lägga mig i soffan & försöka hitta nåt skoj att kolla på , förmodligen teven :)
Hörs när vi hörs! ♥


Här är förrätten :) Nu har ni fått se de 3 rätterna som dom gjorde!
Här är huvudrätten & Här är efterrätten!

Visst ser det mumsigt ut ? :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback