15.40

Nu är jag hemma från skolan :) Det va värt att gå tillbaka den timmen , va roligare än jag tänkt mig ;) Vi fick spela på låten som "tjejerna" ska sjunga/spela :) Den heter The Pieces Don't Fit Anymore :) Riktigt bra låt , fast den låter mycket bättre när vi spelar & sjunger den , än orginalet;



Ikväll händer ingenting vad jag vet :) Hade tänkt träna med damlaget men det blir nog inte av ikväll för har ont i ryggen igen , efter matchen igår . Men vi få se nästa vecka :) Ska försöka locka hit älskling en stund kanske ? ;) Hehe :)

Kommentarer
Postat av: josse .

haha synd att jag sjunger som en kratta mot fillan.. :(<3

2010-02-04 @ 20:57:41
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback