Liten bloggpaus


Oooops, det märks att man har varit borta några dagar ;)

Är hemma från Göteborg nu! Kom hem igår kväll, men orkade inte blogga och idag har jag varit med John hela dagen :) Mysigt! I alla fall så hinner jag inte slänga in bilderna nu och jag vet inte när dom kommer in heller. Imorgon är det namngivning för Dahlia ( min farbrors frus dotters barn ). Så kommer inte kunna blogga imorgon heller. Nästa uppdatering kanske kommer på Måndag, vi få se helt enkelt men nu vet ni att jag lever :D

Kommentarer
Postat av: paulina♥

hoppas du haft en undarbar dag gullet!

kram

2010-08-06 @ 21:54:55
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback