VAFAN !? - LÄS SÅ NI VET

Vad är det nu!? :O

Det är så att jag får alla mina kommentarer på min mail som jag sen svarar på som vanligt. Men sen hade jag inga nya kommentarer och då undrade jag varför eftersom jag alltid ha det. Sen i mitt senaste inlägg va det 15 nya kommentarer som jag inte ens hade sett och dom ha inte kommit på mailen!? :S

Någon som vet hur man får dom att komma dit igen eller varför det ens har blivit så? :O

Sen vet ni nu ( om ni läser detta ) att om ni inte få nån besvarad kommentar så kommentera igen i det senaste inlägget. Men vi hoppas verkligen att detta inte fortsätter såhär. Skit jobbigt ju!

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback