SVAREN



Postat av: mikis
ska vi va snart? :D det tycker jag verkligen! 


Postat av: J A S M I N E ♥
* vart vill du komma me bloggen? ingenstans. jag bloggar för att det är kul :)
* favo film? finns många bra
* favo band/artist ? ingen favorit direkt


Postat av: FELICIA*
* varför är du så sjukt söt älskling? det är du som är det älskling!
* när ska vi träffas nästa gång? i sommar hoppas jag verkligen :D
* favorit mat? ingen favorit
* favorit färg? ingen favorit
* bästa klädaffär? brukar mest handla på gina, h&m, cubus och dom :)
* hur fixar du ditt hår, det är jätte fin (a tack så jätte mycket! kan göra en video nån dag? :)
* vad använder du för smink :D foundation, rouge, mascara & ögonskugga


Postat av: aww
hur träffades du & din kille? :D vi kom i samma klass i 7an :)


Postat av: lisa
vilka bloggar läser du :) kompisarnas :)


Postat av: alice :D
*har du alltid tofs?? ;P nej. bara när jag inte orkar göra iordning håret och när jag idrottar ;)
*vilka bloggar läser du?? mina kompisars
*vet du hur man designar? för jag har ingen aning ;P haha typ? ;)
*bor i samma komun som du, men bor du i Söd..,Berg,..tor..?? hehe bara undrar ;P för jag känner igen huset som var på en bild, men kommer inte ihåg var ;P men du behöver inte svara om du inte vill! inget jag nämner i bloggen. men det skulle vara roligt att veta vem du är? ;)


Postat av: Alexandra
Skulle du vilja vara med i något TV-program, isf vilket? :) skulle väl vara roligt. men jag vet inte vilket ^^
Hur ska en perfekt kille vara? :) han som alltid finns i drömmarna (a) = drömkillen xd
Vad är det bästa du vet? :) ojdå! det är verkligen massor :) kompisarna & familjen & alla minnen med dom


Postat av: M<3
Hur många besökare har du om dagen ungefär? 100 :)


Postat av: julle
vilka bloggar läser du oftast ? :) kompisarnas ;)


Postat av: göran
kan inte du göra en smink video:D? det kanske jag kan xd


Postat av: ann-louise
vad heter din katt? :) pamina :)


Postat av: greta
vad äter du till frukost? oftast macka & oboy ;)


Postat av: bengan
gillar du mjölk? haha ja xd


Postat av: julia
hur går de med din data ;)?! den dampar inte längre :thumbup: nu är det jag som dampar på alla hundra kommentarer men konstiga frågor? ^^


Postat av: clas
vad har du för musiksmak:D? tycker om det mesta
favorit låt/band? ingen favorit
vad lyssnar du absolut INTE på?:) opera xd



Postat av: gunnbritt
Vad har du för tandkräm?:) den är slut nu ;) men ska köpa white :thumbup:


Postat av: amelia
HAAAAAAAAAR DU HITTAT NÅGRA SNYGGA SOLBRILLOR ÄÄN?! (H) hittar aldrig några ;) haha!


Postat av: kristina
hur fixar du ditt hår på en vardag?(A)
är så förtjust av ditt hår, tycker det är superfint!! åh tack så jätte mycket! kanske kan göra en video nån dag? :)


Postat av: arla
gillar du mjölk ? Om du då svarar ja på den frågan så kommer en földfrååga! :D ooolala .. röd/grön eller blå? :) ja det gör jag. vit! :D


Postat av: dessie
När stiger du opp på morgonen? :) beror på om det är vardag eller helg :)


Postat av: Asha
Brukar du ofta käka på donken?
hahhaah :D osäker på om jag har ätit där nån gång ;) haha :rolleyes:


Postat av: kissie
Skulle du kunna tänka dig att förstora läpparna t.ex? :) nej.


Postat av: I D A : )
1. Vilken kamera fotar du med? min olympus :)
2. Har du någon idol? nej xd
3. Vem är det då? -


Postat av: kitty .. mjaaou (a)
visste du att man kunde tv träna? ^^ nej ;)


Postat av: vilma / lillasyster
kan du starta webbkamran så att jag kan se dig??? kanske de ;)


Postat av: tina
vad skulle vara de sista du gjorde om du visste att du skulle dö imon! ingen aning faktiskt. vara med mina kompisar & familj & bara njuta av livet tror jag ;)


Postat av: kajjan
vad tränar du för något? fotboll & innebandy



Tack för era frågor! Det är många som jag har hoppat över eftersom det antagligen är samma person som ha suttit & kommit på namn & ställt frågor. Och eftersom alla frågorna försvann härifrån så orkar jag inte gå igenom alla igen. 

Vi ta en till frågestund en annan gång istället ;) 
Kommentarer
Postat av: alaa,

jadå :D

2010-04-25 @ 19:28:38
URL: http://aliich.blogg.se/
Postat av: amanda

missade frågestunden:( hur gammal är du?

2010-04-25 @ 19:31:50
Postat av: D A N I E L A ♥

- :)

2010-04-25 @ 19:34:09
URL: http://danielas.se
Postat av: amanda'

sv: ja du skrev att ni började i samma klass i 7an, så jag undrar hur många år du är :p

2010-04-25 @ 19:36:33
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: linnea

sv; trodde du typ var 13 år ;)

2010-04-25 @ 19:40:06
URL: http://privatelifes.blogg.se/
Postat av: linnea

sv; det är för jag är 12 just nu och folk tror jag är 16 år .. ^^

min kompis är 13 och är 1.75 :D

2010-04-25 @ 19:45:49
URL: http://privatelifes.blogg.se/
Postat av: bella!

svara på dagens fråga i min blogg! :D

http://bellaisit.blogg.se/2010/april/dagens-fraga-2.html#comment

2010-04-25 @ 19:49:38
URL: http://bellaisit.blogg.se/
Postat av: julle

HAHAAH:D(A)

2010-04-25 @ 20:01:47
URL: http://jjuliaamanda.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback