sovmorgon

nu är idrotts-väskan packad inför imrg . inte för att jag vet om dt kmr gå så himla bra md mitt ben men ...
man borde få veta i förväg vad dt blir så man vet om man kan vara md . men aah , vi få väl se vad dt blir imrg . avlsutar ju sista lektionen md idrott åh sen slutar vi klockan 14.10 . men nu är man ju som tröttast åh imrg är dt sovmorgon ! sköööönt . börjar dagen 9.10 md matte . inte världens roligaste ämne men dt är iallfall inte klockan 8 på morgonen som vi ska börja räka . efter skolan blir dt nog att vara md john, rasmus åh mikis . vet inte hur dt kmr gå men vi få väl se . men nu ska jag snart hoppa i säng . somnar snart md huvudet mot tangetbordet . kanske bloggar mer imrg på morgonen om jag hinner . tänkte jag skulle gå upp ännu tidigare än jag tänkt mig så jag hinner sitta lite vid datorn åh ta dt lungt för sen kmr josse vid halv 8 som vanligt .

puss & godnatt !

____________________________________________________________________________________

jag önskar ddu blev min babyh :*
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback