snart amanda :d

hhej !
nu är klockan 11.17 åh amanda åh dom ska snart köra från kalmar (y)
idag vaknade jah ... elr snarare så steg jah upp klockan 10 ungefär . men jah vaknade vid ett viss klockslag åh sen somnade jah om åh drömde ttyp världens knäppaste dröm . men palla int förklara -.-'
men iaf så gick jah ner åh åt frukost åh nu har jah även gjort mig iordning . men jah kan int logga in på msn :((
dt är ngt konstigt . dt har md mitt "Windows-ID" att göra . få se om jah kan logga in senare ikv . hoppppas dt .
men dt är int säkert att jah sitter vid datorn mer idag . för amanda åker hem klockan 16.00 idag ungefär . åh sen måste jah fortsätta läsa :o asså . boken ska vara utläst imrg åh jah har int ens läst halva än :S fatta jah int kmr hinna läsa ut den tills imrg . få väl snacka md läraren lite (a) men aja . dt löser sig alltid xd
amanda åh jah kmr även ta miljontals fotton ! så dt kmr komma ut ngr här vah (a)
fast dom ksk kmr imrg efter skolan elr ngt ;p

ksk hinner träffa älskling en snabbis ikväll ?
vi få se . men först ska amanda hjärtat & jah ha roligast i världen i vår tråkiga lilla by :D
haha !

men nu ringer snart amanda så kan int blogga mer !

puss puss , ♥

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

Nu har jag veckans blogg.

Är du sugen på att vinna?

Varför inte kolla om du har chansen, genom att anmäla dig? :)

2009-09-27 @ 13:59:26
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: josss :*

VISST FAN BOK HELVETET ! xD

åh jag har min i skolan o:

& har halva boken kvar :/

får läsa lite innan vi börjar (a) <3

2009-09-27 @ 16:04:21
Postat av: FILIPPA

Anmäl dig gärna till min outfittävling! :)

2009-09-27 @ 17:04:00
URL: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

Anmäl dig gärna till min outfittävling! :)

2009-09-27 @ 17:04:01
URL: http://filippaan.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback