smsa / ring

nu är man klar . har sminkat mig, fixar håret ( satte bara upp dt men ) åh kläderna är ppå (y)
åh nu sitter man vid datorn igen . fortfarande i sängen men ah . denna gången sitter jah faktiskt upp .
inte ligger ;p smsar även md elvira . asså . jah måste träffa henne snart ;o hon bor i gbg men nästa gång jah är där ska jah träffa henne !
vet fortfarande inte vad som händer idag . pappa ha frågat om jah vill jobba ihop dom sista pengarna till kameran åh lite men jah ha sagt nejh . vill inte heller åka in till stan åh kolla på kameran . har verkligen ingen ork för dt idag . är trött åh kmr nog vara hemma hela dan åh bara slappa . om dt inte händer ngt skojj dåh ? typ kompis . men vi få se :)
ska ksk ta lite kort ? inte på mej själv dåh ... utan ute i naturen åh lite andra coola bilder . få väl se vad som kmr fram . ksk ska fotta john åh rasmus om dom kmr ? (a) hahaha . men dt kmr dom nog inte göra så vi få väl fotta ngt annat .
men smsa gärna hela dan !



sen vill jah bara visa denna underbara video på min antonia jonsson !
asså tolle , du är sjuuuuukt dukigt !
du fattar int ! (L)

älskar ddej mest min lilla sångerska ;*

puss , ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback