inte sträckning igen :(

nu sitter jah här hemma i soffan i pyjamas md mascaran under ögonen ;)
hemma från innebandy träningen åh dt gick skit !
kmr ni ihåg dåh jah hade sträckt mig i baksidan på höger låret ... nu är dt framsidan på vänster låret -.-'
fyfan !
men jah ska tamefan kämpa åh vara md på matchen på söndag !
dt är inte säkert dt är en sträckning, dt tror jah inte men ngt md en muskel iaf .
men ont som fan gör dt när jah rör dt & när jah går !
när jag springer är dt faktiskt inte lika farligt , inte när jag är uppe i fart iaf ;p

återkommer om dt blir bättre elr sämre :)
men nu ska jah fortsätta snacka md mina bebe's på msn (h)

puss,
Moa ♥


btw; jah har bbara 180 kr kvar, sen har jah kameran ! :DDD
Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Åh! Tack så mycket :)

2009-09-14 @ 21:59:05
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback