inga bilder

hhey !
först vill jag bbara säga att jag inte har några bilder ;)
åh sen ... började dagen md att man kom till skolan, nysminkad åh nyfixad i håret, åh ska börja md idrott ! fan va bra asså -.-' men efter idrotten som blev inomhus & md badminton så va dt engelska, sen va dt SO åh sen svenska . sen lunch, blev ngt äkligt ttack vare josse ! ;) så åt ttyp inget . men innan lunchen va dt fotografering . jah kmr se hemsk ut eftersom mitt hår blev mobbad för jah stå på fel sida -.-' & sen på dom enskilnda fottorna ska vi nog inte snacka om . vill inte ens se mej själv sen när dom kmr . kmr vara dt värsta fottot av alla ! :o
faaaaan :(
efter lunchen va dt skoljoggen, josse, jah åh maia gick hela rundan förutom när vi sprang in i mål, då rusade vi ;d heh . sen nu är jah hemma åh har inte duschat än , äkligt jah vet, men jah har innebandyträning klockan kvart i sju så jag duschar efter :)

men nu ska jag göra annat,
finns på mobilen & är inloggad på msn (y)

btw; jah är så jävla trött på min förkyldning ! näsan rinner hela jävla tiden ! sen är min hals hemsk , fast iint värre än josses ;o HAHA! idag vid maten va dt ju fan bäst , HAHAHAH !



puss,
Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback