i'm not blond :D

asså .
nu va jah faktiskt int blond !
jah kom faktiskt på att jah kan sitta vid min "braiga" dator även fast jah int sitter vid dt trådlösa nätverket ! :f
jah kopplade bara en sladd mellan min bärbara datorn till den stationära & tada . nu sitter jah på i-net på min bärbara datorn . har faktiskt bevis ... jah kan int blogga annars ;d
åh tror mig ... vilket liv man måste ha om man sitter vid den stationära datorn åh skriver att man sitter vid sin bärbara . snälla -.-' då måste man ju bara heeeelt blåst ;o
men jah ha ett till bevis ...



här är min dator & ni ser även inlägger som jah håller på att skriva där :)
så moha ! där vann jah ;) haha .

Kommentarer
Postat av: janina

:)

2009-09-30 @ 15:55:58
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback