du är underbar

nu är jah hemma från bergkvara .
har vart dt i ksk 20 min . åh när jah kom hem satte jah mig vid datorn & nu har vilma killar här hemma på myskväll & emmy . haha . men iaf så har dagen vart rolig & mysig . har vart nere i bergkvara hela dan md rasmus åh vi har väl mest vart ppå dalskär & snackat . skrattat & snackat har vi gjort idag iaf x) & gått . hahah .
men iaf så vill jah bbara säga att du är helt fucking underbar (L)
men nu ska jah bbara chilla framför datorn åh vänta på att maten ska bli klart där nere . är rätt hungrig nu ;) hah . har inte ätit ngt på hela dan ... men har inte behövts . har inte varit hungrig :) men så är dt när man har kul . när vi va ute md rasmus hund, selma, så träffade vi även på bella åh mikka . så vi snackade lite md dom åh så .

men nu ska jah in åh kolla vilka killarna är ;o
hör dom på andra sidan väggen så dom är väl i vilmas rum ;p
hehe .

vi hörs sen !



puss ! ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

assså gillar du han eller ddu lägger upp bilder på han nästan varje dag ju .... ;) <3

2009-09-19 @ 22:07:37
Postat av: josssse .

jag som skrev :p

2009-09-19 @ 22:08:37
Postat av: rasmus

fann vad ful jag e :( en annan bild :9

2009-09-20 @ 21:30:07

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback